SUMMER LOVE

Hejsan.
Snart läggdags här hos mig, ska bli sjukt skönt att sova. Haha, ärligt. Är trött som in i.
Nu har jag förresten blivit helt metalisk i munnen, tågrälsen slingrar sig fram över alla mina tänder. SNYGGT. (ellerinte)

Fixade 100 bilder till kursen, riktigt grymt av mig. Så sen ska vi ha fotoutsällning. ALLA FÅR KOMMA! Det är den 21 April, kl. 18:00 på Hemgården. (Fast förvänta er inget!)

Grymt skönt idag med vädret! Har varit på de vanliga sommarbesöken hos handlarn med kompisarna. Haha, jag har så många minnen därifrån. Gräsmattan, kompisar, killarna, chokladbollarna, glassen... *drömmer mig bort*
HA-HA.



Kommentarer
Postat av: eeella.

vad pinsamt det blir om jätte många kommer och så är det jätte träkigt haha... :)

2010-04-14 @ 22:54:03
URL: http://heyall.blogg.se/
Postat av: elsaa (:

jag ska komma ! :D , åhh .. sommar på handlarn <3

minnen (;

2010-04-15 @ 16:54:13
URL: http://ess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0