Provridning

Tjah.
Imorgon ska Ella provrida vår blivande häst. Jag och Rebecca ska följa med och fota samt filma. Ska bli hur roligt som helst :)
Idag har jag bara ätit tårta och juice, haha. Och så har jag varit ute med Zack i drygt två timmar. 
Och igår var jag i Ystad med mamma, och hälsade på hennes kompis. Vi åt, gick på stranden och gick runt i staden. Ystad är verkligen en jättemysig stad! Verkligen. På hemvägen körde mamma och jag förbi väldigt söta kor. Dom var tama, så jag stog och kelade med dom. Fast deras andedräkt luktade sur mjölk, haha.



Kommentarer
Postat av: ELLA SANGMYR - foto & vardag

ska bli bäst imorgon! :)

sjukt fina bilder! <3

2010-06-21 @ 20:03:25
URL: http://sangmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0